Tėti aš myliu tave

Brangiausiam tėčiui

Tėtuk, ar pameni, kaip vedei mane Tu už rankytės?
Buvo tada ranka tokia mažytė…
Nors nedidelė dar ir dabar.

Tėti, mano , tėti,
Man taip gera, kad Tu šalia,
Nes Tu išmokei tikėti,
Ta meilės ir vienybės galia.

Priimk iš mano rankų
Mažą gėlytę,
Meilę iš širdies gilumų,
Ir žodžius, iš lūpų siaurų.

Priimk veide šviečiančią šypseną,
Paskirtą Tau,
Tau ir mamytei,
Kad nusišypsotumėte
Ir man.

Meilė beribė,
Žodžiai šilti,
Ačiū, Tau, tėti,
Kad čia Tu esi.

Kotryna 2008
Parašykite komentarą

